سه کارت همستر کامبت دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ | ۵ میلیون سکه اضافه کنید

استفاده از کارت‌های بخش mine در همستر کامبت باعث بالا رفتن سکه خواهد شد. به شرطی که هر روز سه کارت مخصوص را پیدا کنید.
سه کارت همستر کامبت دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ | ۵ میلیون سکه اضافه کنید
کد خبر : ۶۸۸۴۳

Daily Combo از پرسودترین قسمتهای بازی همستر است. جهت دریافت کومبو روازنه، باید ۳ کارت همستر را از بخش Mine انتخاب کنید. در این بخش، چهار قسمت زیر وجود دارند که باید کارت‌ها را از میان آن‌ها بیابید: Markets / PR&Team / Legal / Specials.
دیلی کومبو (Daily Combo) یا کارت های بازی روزانه همستر، قسمتی در بازی تلگرامی همستر کامبت است که به کاربرانی که شه  کارت آن روز را پیدا کنند، پنج میلیون سکه می‌دهد. این کارت‌ها موقتی هستند و فقط برای ۲۴ ساعت فعال می‌مانند و برای روز بعد تغییر خواهند کرد. هر کارت کمبو، شامل سه کارت عادی است که با فعال کردن آن، سود ساعتی شما به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

همستر کامبت با یک ابتکار جالب این بازی سرگرمی - مالی تلگرامی را با ارائه کارت های روازنه کومبو برای دریافت 5 میلیون سکه همراه ساخته است.

کارت های همستر یا دیلی کمبو چیست؟
کمبوی روزانه (Daily Combo) یکی از پرسودترین بخش‌های بازی همستر کمبت است. برای دریافت جوایز کمبو، شما باید ۳ عدد از کارت های همستر را از بخش Mine انتخاب کنید. در این بخش، چهار قسمت زیر وجود دارند که باید کارت‌ها را از میان آن‌ها بیابید:

سه کارت همستر کامبت دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ | ۵ میلیون سکه اضافه کنید

Markets
PR&Team
Legal
Specials
روند یافتن کارت های امروز همستر بسیار جذاب است؛ چراکه همه کاربران به یکدیگر کمک می‌کنند تا زودتر آن‌ها را بشناسند و جایزه کمبوهای روزانه را دریافت کنند.

 

با پیدا کردن سه کارت کامبو می‌توانید یک مرحله سطح خود را بالا ببرید و همزمان ۵.۰۰۰.۰۰۰ سکه (توکن) جایزه بگیرید.

 

سه کارت بازی همستر کامبت (کامبو) امروز دوشنبه 11 تیر:
این کارت‌ها تا ساعت 15:30 روز دوشنبه 11 تیر معتبر هستند و کارت های روزهای دوشنبه و سه شنبه  فردا در نواندیش منتشر می شوند.
منبع: نو اندیش

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر